Management - Twoja siła w sieci

Nazywam się Maciej Zajdel i należę do tych ludzi których ambicją jest pogodzić w naszej rzeczywistości pasje
z pracą.
Od 2005 roku zdobywam doświadczenie na rynku e-commerce współpracując z wieloma wspaniałymi ludźmi, grafikami, programistami, copywriterami, tłumaczami, specjalistami od marketingu. W tej branży to ludzie
są najważniejsi. Na pewno trzeba umieć dogadać się z nimi. Bo w agencji są ludzie od których Twoja praca jest zależna i którzy będą lepiej pracować jeśli odpowiednio się z nimi porozumiesz i pracą pokierujesz. No i klient też człowiek (tak! tak!) i trzeba go zrozumieć, poznać (nie tylko zawodowo) i umieć się z nim dogadać, tak żeby agencja robiła coś więcej niż tylko ładne obrazki – żeby naprawdę kreowała markę, budowała wizerunek, sprzedawała produkt.


E-marketing - siła Twojej firmy Jedna z podstawowych prawd marketingowych mówi, że reklama jest dźwignią handlu. My idziemy o krok dalej i nie zapominamy, że żadna - nawet najdłuższa - dźwignia nie zadziała, jeśli nie zapewni się jej należytego punktu podparcia.

Wystrzegamy się przerostu formy nad treścią i pamiętamy, że skuteczne działania reklamowe powinny być przede wszystkim… skuteczne. Dlatego, zaczynając pracę na każdym nowym projektem, najpierw wyszukujemy solidnego punktu podparcia, a dopiero potem dobieramy odpowiednią dźwignię w postaci konkretnych rozwiązań skrojonych
na miarę Państwa potrzeb.

Pamiętając, że finalnym celem działań e-marketingowych jest ich skuteczność, przygotowujemy tylko takie rozwiązania, które przekładają się na konkretne i mierzalne rezultaty.


„Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content Marketing z nimi rozmawia”

Doug Kessler

Content Marketing to największy przełom w Internecie od czasu powstania Social Media.
To wiodąca i najskuteczniejsza strategia długotrwałego sukcesu, oparta na bardzo prostych i niedrogich działaniach. Jest znakomitym przykładem na to, że proste rozwiązania mają ogromną moc.

Najważniejsza jest treść
Bez względu na to, kim jesteś, czy: odpowiadasz za reklamę w niewielkiej firmie, zacząłeś karierę szefa marketingu
w korporacji, jesteś developerem sprzedającym mieszkania, a może po prostu chcesz sprzedać swój produkt? Niezależnie od Twojej roli, zapamiętaj:

Osiągniesz swój cel dzięki dobrej treści
Content marketing czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Wyprzedza konkurencję
Tradycyjna reklama nie na już takiej mocy, jak dawniej. Większość internautów jest nią zwyczajnie znudzona.
Dziś ludzie chcą, aby informacje zostały przedstawione w sposób niestandardowy, interesujący, oryginalny.

Twoja droga do sukcesu
Kreujesz świadomość marki poprzez długotrwałą relację z klientem, opartą na dwustronnej komunikacji
i zaangażowaniu obydwu stron. Dzięki pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych
i przydatnych treści, użytkownicy sami odnajdą ofertę Twojej firmy i podzielą się nią z innymi.


Social Media

Jak social media mogą Ci pomóc w kreowaniu wizerunku Twojej firmy?

Media społecznościowe mają dzisiaj moc kształtowania masowej świadomości, ciekawy mem czy szokująca informacja potrafią się rozprzestrzenić z prędkością światła.

Warto korzystać z tej nowej przestrzeni do komunikacji i używać jej do zintegrowanych działań marketingowych.
Jak to zrobić właściwie? Mamy na to sprawdzone sposoby!

Nasza firma specjalizuje się przede wszystkim w doradztwie z zakresu prowadzenia firmowych
FanPage-ów na Facebook-u.


Służymy pomocą w wymyślaniu odpowiedniej nazwy FanPage-a, pomożemy w stworzeniu spójnej i zintegrowanej
z Twoim serwisem internetowym grafiki topu, możemy również napisać specjalnie dla Ciebie dopasowaną
i skuteczną strategię działania. Taka przygotowana przez nas rozpiska oprócz rad dotyczących konkretnej firmy, zawsze zawiera min. sposoby na promowanie strony na Facebooku, jak ciekawie pisać na FB, jakie informacje warto tam zamieszczać, promowanie Facebooka w innych kanałach marketingowych, sposoby na pozyskiwanie nowych fanów, co publikować i kiedy, w jaki sposób skłaniać fanów do dyskusji, jak ich angażować, itp..

Dzięki naszemu doświadczeniu zbudujesz głębszą, trwalszą relację z klientami i dasz się jeszcze bardziej polubić :)

Facebook jako jedyne medium daje możliwość tworzenia reklam, które reklamami nie są, Jan Kowalski lubi firmę xxxx ile razy zdarzyło się wam widzieć taki news?

Serdecznie zachęcamy do współpracy :)